dag 7 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 7

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

03 Augustus 2015 | Indonesië, Anyar

Lieve allemaal,
Het Nederlands wordt steeds lastiger, we spreken de hele dag ongeveer Engels, dus ook af en toe met elkaar haha. We gaan jullie weer even bij bloggen. Gisteren was het feest van de baas. Wij dachten dat alle hotelgasten uitgenodigd waren, maar dat bleek niet zo te zijn. Hoe onze avond eruit zag? Fotoachtig... Ja, de hele tijd gingen we op de foto en werden er filmpjes gemaakt. We willen niet weten in hoeveel fotoboeken we staan. Op een gegeven moment wilde een jongen met mij een foto, ik ging toch maar even kijken hoe deze eruit zag. Die jongen zei "you are so beautiful!" nu was het moment, waarom willen ze nou allemaal foto's van ons, dus ik vroeg "why?" Hij antwoordde "because you're so white" haha en ik wil zo graag bruin worden! Hier is het heel normaal om op een verjaardag taart in iemands gezicht te gooien, dus wij hadden ook taart in ons gezicht. Hier waren niet zo blij mee... We kregen ook eten, het was vis en zoals jullie weten, wij lustten geen vis. We kregen een garnaal, maar die moet je natuurlijk pellen. Dat kunnen wij dus al niet, dus we werden geholpen. Jody gaf later die avond aan, dat er op haar garnaal nog poten zaten, dat had ik dus niet gezien dus heb ik gegeten (ieeewwwwll) ook zijn we erachter gekomen dat er nog een darmkanaal inzat. Deze zit in ons buikje... Ja ja moeders, jullie hebben ons netjes opgevoed. We hebben 1 minuut staan te kauwen op een garnaal met poten en een darmkanaal en hem weggespoeld met bintang (bier). Vandaag gingen we met onze vriend van het hotel naar een school. Hierop zat zijn broertje. De kinderen vonden het onwijs bijzonder dat wij langskwamen en gingen giechelen. En natuurlijk nog een paar foto's gemaakt. Hierna hebben we wat cadeautjes gekocht voor jullie, want ja zonder kunnen we niet thuiskomen. Hierna hebben we gezellig bij ons hotel gezeten en gekletst. We hebben hen Nederlands eten gegeven en hen wat Pringels gegeven, dat vonden ze zo lekker. Wij krijgen hier ook eten van hen, dus een goed moment om te delen! We hebben gezellige gesprekken gehad en zijn achter een schokkende gebeurtenis gekomen. Wij zijn vorige week naar Denpasar geweest. De jongen van het hotel is hier met ons naartoe gereden, maar hij reed erg onzeker. Wat blijkt hij heeft geen rijbewijs en nog maar 2 keer in een auto gereden. Dat was dus de reden dat hij zo reed hahaha. Hierna zijn we naar Kuta geweest. Het is zo dichtbij, dus we kunnen alles lekker lopen, hier zijn we vandaag achtergekomen. We herkenden plekjes dus kozen ervoor om terug te lopen. Toen we de taxi ingingen werden we al bijna opgelicht, de taxi-chauffeur wilde ons 50.000 roepie betalen (omgerekend 3,40€) dit was veels te duur, dus ik gaf aan dat hij mocht stoppen en dat we gingen lopen. Hierna kwamen we al snel een andere taxi tegen, wat we hier betaald hebben? 7000 roepie (dus als we 50000 roepie hadden betaald was het meer dan 7x zoveel).
We zitten nu lekker op ons bedje en gaan zo lekker slapen! Morgen gaan we helemaal naar de andere kant van het eiland en we gaan zeker niet alleen! Veel Balinezen hebben het eiland nog niet helemaal gezien en wilde graag met ons mee naar de GitGit waterfall. De auto is voor 6 personen en zit dus helemaal vol! Wij hebben er onwijs veel zin in! Ik ga proberen jullie bij te bloggen. Slaap lekker!
Liefs Jody en Nicole