dag 5 - Reisverslag uit Bang Khlo, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Bang Khlo, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 5

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

22 Juli 2016 | Thailand, Bang Khlo

Lieve allemaal,
Vandaag even een kort berichtje van ons. De vliegreis verliep prima. Er was wel erg veel turbulentie. In China kregen wij even een cultuurshock niks plassen op de wc, maar gewoon lekker in een put. Gelukkig waren er op een andere verdieping betere wc's. Dus wij zijn naar die wc's toegegaan. Op naar Thailand. Eenmaal aangekomen gingen wij onze bagage ophalen. Wat duurde dat lang en er kwam maar niks. Geen koffer van Jody en ook niet van mij. Wij waren al wat later, dus de bagage moest er wel bijzitten. Wij hebben alles afgezocht wat blijkt, zijn onze koffers nog in China. Dus die worden vanavond geleverd. Man wat balen wij hiervan. Van het vliegveld naar ons appartement duurde wel 3 uur. Het appartement is super mooi, wij zijn zo moe. Slaap lekker lieve allemaal en tot morgen!
Heel veel liefs en kusjes,
Jody en Nicole