Dag 8 - Reisverslag uit Bang Khlo, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Bang Khlo, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

25 Juli 2016 | Thailand, Bang Khlo

Lieve allemaal,
Wij houden een beetje last van onze jetlag. Vanochtend lag ons bedje weer te lekker! Toen we eindelijk uit bed kwamen en alles hadden gedaan was het alweer 12:00. Op naar de backpackstraat van Bangkok. Hier was het erg gezellig en hebben we een beetje gewinkeld en zoals Nederlanders zijn, hebben we ons gedragen zoals in Turkije haha. Ik begin het al te leren! Ja, het moet soms echt anders worden we de halve dag opgelicht. Toen we na vier uur besloten om naar het appartement te gaan begon het keihard te regenen. Je kan schuilen, maar je kan ook doorlopen. Wij kozen voordat laatste. We kwamen aangelopen en daar kwam de boot al aan. Half rennend sprongen wij op de boot op en vaarden wij door naar het appartement. Wat was het een tocht er waren veel golven en het onweerde zelfs. Alles is helemaal goedgekomen! Toen wij in ons appartement aankwamen besloten wij om het rotste klusje van vandaag te doen. Het inpakken van de koffers. Na iets meer dan 1 uur zat alles erin en besloten we nog om even op bed te gaan liggen. Hierna zijn wij even wat eten gaan halen. Dit keer een pizza en wat stokbrood. We hebben onze reis voor morgen uitgezocht. We gaan dan namelijk naar Hua Hin en de laatste vier dagen besteden wij in Koh Tao! Wij hebben er zin in, maar nu is het bedtijd (21:35). Wij houden jullie weer op de hoogte.
Heel veel liefs,
Jody en Nicole