dag 12 - Reisverslag uit Ban Bo Fai, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Ban Bo Fai, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 12

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

29 Juli 2016 | Thailand, Ban Bo Fai

Lieve allemaal,
We hebben het klokje rond geslapen! Wat lekker!!! Ja, we gaan wennen aan de tijden en liggen om 22:00 vaak al te slapen (dus 17:00 in Nederland). Dus dat wordt denk ik een jetlagje als we thuis zijn. Succes paps en mams. Jody gaf net aan dat het nog een weekje duurt en dat we dan thuis zijn. Echt heel raar, maar daar denken we nog niet teveel aan. Ik ga jullie weer bij bloggen!
Vandaag zijn we eerst naar een informatiepunt toe geweest. Hier hebben we informatie ingewonnen over Koh Tao. We weten hoe we er komen en zondag gaat deze reis dan ook echt beginnen. Het duurde allemaal veel minder lang dan verwacht, dus dat scheelde weer een hoop! Hierna hebben we in een echt Thais "restaurantje" wat gedronken. Twee colaatjes kosten wel €0,50 we hebben het toch zo zwaar haha! Na wat gedronken te hebben zijn we naar een punt gegaan waar we werden opgehaald door een busje van Vana Nava. Eenmaal in Vana Nava hebben we echt genoten. Het was niet echt heel groot dus na ongeveer 4 uur hadden we het echt wel gezien en besloten we om in het "restaurantje" van vanochtend wat te gaan eten. Op straat kreeg ik het menu en bestelde ik ook wat ik graag wilde hebben. Ja, dat kan allemaal in Thailand. We moesten wel echt aan de smaak wennen, maar het eten was echt prima. We hadden veel later het busje gereserveerd voor ons hotel, maar toevallig kwam die net door onze straat gereden. Met gevaar voor eigen leven besloot Jody ongeveer voor het busje te springen. Het busje stopte en we konden meerijden naar ons hotel.
Het is inmiddels bijna 21:00 en je kan ons opvegen. Een korte blog dus vandaag!
Heel veel liefs en kusjes,
Jody en Nicole