dag 4 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 4

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

31 Juli 2015 | Indonesië, Anyar

Lieve allemaal,
Ja, we hebben eindelijk goed geslapen gewoon het klokje rond! Dit hadden we echt eventjes nodig. De plannen voor vandaag waren gewijzigd. We zijn naar de rijstvelden in Ubud gegaan. Wat we hier van vonden: toeristisch. We kwamen aangereden en moesten eerst "parkeergeld" betalen. Dit deden we netjes, toen we uit de auto stapte wilde een man nogmaals dat we parkeergeld betaalde. Hier waren wij het niet mee eens en kozen om terug te lopen naar de taxi chauffeur. Hij had ons kaartje nog en toen we deze lieten zien bood hij zijn excuses aan (dus bijna opgelicht haha). Hierna gingen we naar de rijstvelden. Hier moesten wij een donatie doen. Dit deden wij, maar dat vond zij te weinig. Na nog een donatie vond zij dit wel voldoende en mochten wij doorlopen. Wat wij erg grappig vonden was dat sommige mensen dit niet hoefde, die vanuit een andere kant kwamen. Hierna liepen we naar boven, maar eerlijk is eerlijk, het uitzicht is adembenemend. Toen we op de helft kwamen, was er weer een donatiepunt. Want het uitzicht was mooi en alleen vanaf daar kon je naar beneden. Wij zijn omgekeerd en naar beneden gelopen. Wat ik erg jammer vond, was dat er geen mensen aan het werk waren, dit had ik graag willen zien. Hierna zijn we met de taxi teruggegaan naar ons hotel en hebben we boodschappen gedaan. We hebben een nieuwe supermarkt ontdekt een soort Makro en hebben hier maar een investering gedaan in een pan. Het eten durven we niet te eten of vinden we niet lekker (ja ja we zijn zeikerds ;)). En hebben we eten gekookt. Lekker een Hollands potje, dat missen we wel! Hierna hebben we nog eventjes gezwommen. Tijd op de kamer eens een beetje op te ruimen en daarna lekker te gaan slapen. Voor nu alvast, slaap lekker!
Liefs Jody en Nicole

• 31 Juli 2015 - 17:30

Annelies:

Hebben jullie een soort van keukentje dan op je hotel kamer, wel goed voor de lijn. Dan waarderen jullie straks wel moeders kookkunsten.