dag 11 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 11

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

07 Augustus 2015 | Indonesië, Anyar

Dag 11
Lieve allemaal,
Pfoe, wij liggen alweer op bed! Tijd om jullie bij te bloggen. Vandaag hebben wij een heerlijk stranddagje gehad en hebben we boodschappen gedaan. Niet echt productief, maar dat kwam door het uitslapen. Ik verbaas me soms over de algemene kennis hier van de mensen. Zij dachten dat een koe het hele jaar door melk kon geven. Ik heb uitgelegd dat een koe eerst een kalfje moest krijgen en dat er dan pas melk komt. Vol verbijstering keken zij mij aan. Ik legde uit dat hetzelfde ging als bij mensen, ze begrepen het gelijk. Even kort samengevat door de Balinezen! Eerst is het een kalfje, het kalfje wordt een koe. De koe gaat feesten (net zoals jonge vrouwen) dan vindt zij de ware en dan krijgen ze een kalfje! Ja... Zo kan je het ook bekijken. Morgen gaan we naar een waterpark. We hebben er zin in. Morgen is hier alweer onze laatste dag en moeten we helaas alweer naar huis. Onze koffers hoeven we gelukkig niet meer te pakken, dat hebben we vandaag al gedaan. Wij houden jullie op de hoogte!
Liefs Jody en Nicole