Op naar Dubai - Reisverslag uit Ţawī aş Şāygh, Verenigde Arabische Emiraten van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu Op naar Dubai - Reisverslag uit Ţawī aş Şāygh, Verenigde Arabische Emiraten van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

Op naar Dubai

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

18 Juli 2016 | Verenigde Arabische Emiraten, Ţawī aş Şāygh

Lieve allemaal,
Even een berichtje van ons. Wat was er vanmorgen een drukte op Schiphol! Jody en ik hebben ons dan ook opgesplitst. Jody regelde zitplaatsen in het vliegtuig en ik stond in de rij. Toen Jody klaar was stond ik ongeveer naast haar. Het was nog een beetje haasten, maar uiteindelijk mochten wij boarden. We vlogen met 'Ukraine International'. Een klein vliegtuigje (737-800). De vlucht verliep vrijwel vlekkeloos, wel hadden wij last van enige turbulentie. Helaas zaten Jody en ik niet naast elkaar dit omdat de vlucht overboekt was. Wij zaten in het midden. Eventjes wennen want waar leg je je armen neer? En wat als je tegen iemand aanvalt in je slaap? Genoeg vragen zonder antwoorden dus wij besloten om wakker te blijven!
Eenmaal aangekomen in Oekraïne hadden wij een overstap. We hadden wat vertraging, dus wij kwamen later aan. Wij aten even wat en gingen toen weer verder.
Op naar Dubai! Deze vlucht duurde onwijs lang. Ik had slecht geslapen die nacht ervoor, dus ik werd een beetje ziek. Hoofdpijn, misselijk en ga zo maar door. Ik had even geslapen en toen voelde ik mij alweer beter. We waren geland. Door de douane en daar stond ons visum, die kan niemand ons meer afpakken. We moesten alleen nog even onze koffers halen. Jody vond haar koffer al snel en die van mij zat er niet tussen. Dus op een gegeven moment komt er een man naar ons toe "Paris, Kiev?" Dus ik zei "Yes, Kiev." Waarop hij antwoordde "Come, come." Mijn hart zat in mijn keel ik was zo bang. Was er iets mis? Ik zei "Jody blijf bij mij." Jody bleef bij mij en wat bleek mijn koffer stond naast de band. Opgelucht konden wij ademhalen en pakten wij de taxi naar ons hotel. Ik stapte als eerste uit en de warmte kwam mij gelijk tegemoet. Dus ik bereidde Jody er ook op voor. Eenmaal ingecheckt liepen wij naar onze kamer. Echt voor het geld een prachtige, maar wel een hele kleine kamer. Omdat wij rond 04:30 in onze hotel kamer waren, hoorden wij opeens iets. De moskee ging af. Iets wat wij natuurlijk nooit meemaken in Nederland (nou in ons dorpje). Wat wij nu al over Dubai willen zeggen. Genoeg lieve mensen, die veel plezier hebben onderling en die onwijs gastvrij zijn. Dubai wij kijken uit naar onze eerste dag. Wij nemen jullie weer gezellig mee!
Heel veel liefs en kusjes!
Jody en Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Ţawī aş Şāygh

Dubai en Thailand 2016

Onze reis gaat beginnen

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2016

Dag 17, 18 en 19

02 Augustus 2016

dag 16

01 Augustus 2016

dag 15

31 Juli 2016

dag 13 en 14

29 Juli 2016

dag 12
Nicole en Jody

Actief sinds 26 Juli 2015
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 8542

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 05 Augustus 2016

Dubai en Thailand 2016

19 Juli 2016 - 05 Augustus 2015

Bali 2015

Landen bezocht: