Dag 4 - Reisverslag uit Būr Sa‘īd, Irak van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Būr Sa‘īd, Irak van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

21 Juli 2016 | Irak, Būr Sa‘īd

Lieve allemaal,
Dat was het dan. We zitten nu te wachten om naar Thailand te vliegen. We beseffen ons dit erg slecht. We hebben zo'n leuke tijd in Dubai gehad. Wel zijn wij nog erg moe, maar wat verwacht je als je elke dag een drukke planning hebt. Vandaag zijn we naar 'The Creek' geweest. Het was een zoektocht, maar we zijn er gekomen. We vaarden met een bootje naar het oude Dubai. Het was echt super mooi, dus de toeristen Jody en Nicole hebben weer foto's en filmpjes gemaakt. We waren al vroeg klaar en besloten om nog naar twee shoppingmalls te gaan. In de ene shoppingmall was een skibaan, echt super leuk! Wij vonden het zonde om in deze korte tijd hierin te gaan, maar als je langer in Dubai bent is het het zeker waard. We hebben een beetje rondgekeken en besloten om naar de volgende shoppingmall te gaan. Hier hebben we ook rondgekeken zijn we nog een keer naar de mooie fontein. Nadat wij ons eten hadden gehaald zijn wij teruggegaan naar ons hotel. Hier hebben we nog even gedoucht en gegeten. De laatste spullen gingen in de koffer en we waren klaar om te gaan. Wij hadden een dagkaart voor het openbaar vervoer en zoals Nederlanders zijn wilden wij hier ook erg graag nog even gebruik van maken. Niks een taxi, gewoon met de bus en metro! We kwamen op het vliegveld en hebben hier nog even gezeten. Vervolgens waren wij ingecheckt. Momenteel zitten we bij de gate. Onze ogen kunnen wel dichtrollen. Slaap lekker lieve allemaal!
Heel veel liefs en kusjes,
Jody en Nicole