dag 15 - Reisverslag uit Ban Hat Sai Ri, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 15 - Reisverslag uit Ban Hat Sai Ri, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 15

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

01 Augustus 2016 | Thailand, Ban Hat Sai Ri

Lieve allemaal,
Ik weet het nog als de dag van gisteren mijn eerste berichtje aan jullie vanuit Dubai en nu komt er toch echt een einde aan onze vakantie. Koh Tao, wij houden van jou!
Gisterenavond hebben wij heerlijk zitten tafelen. Echt heerlijk gegeten met op de achtergrond een zon die onderging. Wij waren nog helemaal niet uitgeweest en vonden dat dat toch echt hoog tijd werd. Wij worden soms toch oude vrouwen haha ;)! Dus we besloten om een rondje te doen. Wij zitten echt iets buiten het centrum, dus vijf minuten lopen en je bent er. Dat heeft als groot voordeel dat je kan genieten van het feestje, maar ook kan genieten van de stilte op je kamer. Er werd ons geadviseerd om naar de Lotus Bar te gaan hier was een vuurshow. We zagen de raarste dingen. Toeristen die ook met vuur gingen spelen. Ik sloeg af en toe mijn hand voor mijn ogen. Voor de rest hebben we echt genoten en rond 11 uur besloten wij om toch echt een dansje te gaan wagen. Ik heb zo gelachen, want ja dansen dat kunnen we niet. We doen maar wat en hebben samen de grootste lol. Ik dacht vaak aan je oma, ik citeer "Nicole je moet dansles nemen. Hadden we allemaal in onze tijd kan je lekker leren dansen!" Hahaha ja oma soms heb je echt gelijk, denk ik! Om 02:00 waren we een beetje moe en besloten we om naar onze hotelkamer te gaan en wij zetten de wekker om 10:00.
Om 10:00 ging het wekkertje en we kwamen uit bed. Wij hebben een lekker stranddagje gehad. Op een gegeven moment besloot mijn buikje dat het honger kreeg (het was gelukkig ook nog maar 13:00). Dus wij hebben in hetzelfde tentje als gisteren zitten eten. Wat is het daar toch genieten! Hierna hebben wij ons nog een keer ingesmeerd en hebben wij op het heerlijke strand gezeten. Het werd al een beetje donker, dus we besloten om terug te gaan naar onze hotelkamer. Even opfrissen en weer uiteten! En zoals wij dat doen gaat dat allemaal lekker rustig aan want we moeten toch nog echt even van deze laatste dagen genieten!
Voor nu genoeg geblogt en weer tijd om te genieten! Heel veel liefs en kusjes!!!
Jody en Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Hat Sai Ri

Dubai en Thailand 2016

Onze reis gaat beginnen

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2016

Dag 17, 18 en 19

02 Augustus 2016

dag 16

01 Augustus 2016

dag 15

31 Juli 2016

dag 13 en 14

29 Juli 2016

dag 12
Nicole en Jody

Actief sinds 26 Juli 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 8562

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 05 Augustus 2016

Dubai en Thailand 2016

19 Juli 2016 - 05 Augustus 2015

Bali 2015

Landen bezocht: