dag 16 - Reisverslag uit Ban Hat Sai Ri, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Ban Hat Sai Ri, Thailand van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 16

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

02 Augustus 2016 | Thailand, Ban Hat Sai Ri

Lieve allemaal,
Gisterenavond besloten we om te gaan kijken bij de vuurshow. Het ging regen en we besloten om toch maar naar een andere plek te gaan. Een kleine discotheek. Wij hadden het in het begin niet zo naar ons zin en wilden eigenlijk gaan. We besloten de club een kans te geven en wat zijn wij daar blij mee! We ontmoetten Nederlandse backpackers en al snel hadden we een hele groep vrienden. We dansten en dansten, we lachten en lachten wat was het heerlijk! Vanochtend ging om 10:00 het wekkertje en dat was tja... Wat minder leuk. We besloten om ons weer even lekker op te tutten, want dat doen we te weinig. In de ochtend en middag hebben we een "fotoshoot" gehad. Wat zijn er mooie foto's! Hierna hebben we de laatste dingen weer geregeld. De Ferry naar huis, een extra nachtje in het hotel en een snorkeltripje. Morgen om 09:00 moeten wij fris en fruitig klaarstaan om te gaan snorkelen. Heerlijk, wij zijn zo benieuwd naar de onderwaterwereld van Koh Tao! Hierna zijn wij lekker naar onze kamer gegaan en viel Jody al snel in slaap! Rond 19:30 heb ik haar wakker gemaakt, want we moeten ook nog eten. We doen dat vaak wel wat later omdat je dan nog lekker een beetje kan relaxen:)! We hebben even simpel gegeten. Ik nam rijst en Jody nam kip saté. Daarna heb ik nog een toetje op.
Heel veel liefs en kusjes,
Jody en Nicole

• 03 Augustus 2016 - 11:44

Anita Krebbers:

Ik heb genoten van jullie vakantieverhalen. Een fijne terugreis.

• 03 Augustus 2016 - 16:24

Anita Krebbers:

Ik zie helemaal geen foto's? 1 heb er gevonden?

• 05 Augustus 2016 - 15:37

Nicole En Jody Schouwenburg:

Hee Anita,
    Echt super leuk dat je ons hebt gevolgd :)! Het klopt ik had ook maar 1 foto online geplaatst. Als jullie de volgende keer langskomen hoop ik dat ik jullie het fotoboek kan laten zien :)