dag 3 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 3

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

30 Juli 2015 | Indonesië, Anyar

Lieve allemaal,
Vanochtend was het al vroeg (08:00). En dat was allemaal niet voor niets. Om 10 uur vertrokken we met een gids. Deze gids was van ons hotel. Hij zat zelf nog op school en wilde ons graag zijn school laten zien. Wij vertrokken op scooters. Wouw, links inhalen rechts inhalen en harder rijden dan auto's, heel normaal in Bali. We kwamen na circa 20 minuten aan op de school. Een onwijs groot gebied. Hierop stonden verschillende gebouwen en ook tempels. Dit was heel normaal op scholen. Er werd ons ook al snel de vraag gesteld of dat wij met de studenten wilde praten, dit is goed voor hun Engels. Dt lijkt ons erg leuk! Hierna gingen we naar het mooiste plekjevan Bali wat wij tot nu toe gezien hebben "dreamland". Wat mooi en weinig toeristen. Helaas wordt het momenteel vol gebouwd met hotels, dus over enkele jaren zitten hier genoeg toeristen. Hierna zijn we doorgegaan naar een tempel. Er werd geadviseerd om ons zonnebril af te zetten, anders pakte de apen hem af. Ze gaven deze dan terug in ruil voor eten. Hierna zijn we weer teruggegaan naar ons hotel. Het was een lange dag en we hebben er enorm van genoten. Wat is het een prachtig land met mooie mensen.
Morgen hebben de dag ook weer vol gepland, dus op tijd naar bed!
Slaap lekker,
Liefs Jody en Nicole