dag 12 :( - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 12 :( - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 12 :(

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

08 Augustus 2015 | Indonesië, Anyar

Dag 12:
Lieve allemaal,
Dit was het dan, onze echte laatste dag. Daarmee bedoel ik een dag waarin we actieve dingen konden doen! Morgen gaan wij alweer naar het kikkerlandje. Als het aan ons had gelegen, hadden wij onze vakantie nog een weekje verlengd. Al was het alleen maar om een beetje bij te bruinen. Jody stelde vandaag de vraag "Nicole, kan ik zo naar huis (of dat ze een beetje bruin was geworden)?" Waarop ik antwoordde "Nou, ik denk dat we nog maar 1 weekje moeten blijven." Ook was het heerlijk om even weg te gaan en even niet aan de pabo te denken. De opleiding is super en ik zie mezelf echt voor de klas staan, maar de stress die het af en toe meebrengt...
Het waterpark was onwijs leuk. Niks was gek genoeg en ja wij voelden ons weer een kind. We zijn overal vanaf gegaan en soms konden ze mij behoorlijk hard horen gillen. Jody is een bikkeltje en die gilt niet zo snel! Wel was het erg toeristisch, we hebben veel Nederlanders gehoord.... Hierna zijn we lekker uiteten geweest. Het was de Mac, een lekker Mac menuutje gaat er altijd wel in. Eenmaal thuisgekomen hebben we de laatste spullen in onze koffer gedaan. Pfoe, wat duurde dat lang. Gewoon omdat we niet vooruit te branden waren. Vaak zeiden we tegen elkaar: "ik wil echt nog niet naar huis!" Een goed teken, we hebben het onwijs naar ons zin gehad. Morgen of overmorgen blog ik jullie weer bij over onze laatste dag in Bali, onze dag in Dubai en natuurlijk over onze vliegreis. We zijn goed voorbereid, zakken chips gaan mee, want dat vliegtuigvoer is niet te eten. Tot snel,
Liefs Jody en Nicole
Ps. Wij vliegen om 23:40 met de fly emirates.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Anyar

Bali 2015

Wij nemen jullie mee naar Bali
Liefs Jody en Nicole

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2015

op weg naar huis

08 Augustus 2015

dag 12 :(

07 Augustus 2015

dag 11

06 Augustus 2015

dag 10

04 Augustus 2015

dag 8
Nicole en Jody

Actief sinds 26 Juli 2015
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 8587

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 05 Augustus 2016

Dubai en Thailand 2016

19 Juli 2016 - 05 Augustus 2015

Bali 2015

Landen bezocht: