dag 8 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 8

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

04 Augustus 2015 | Indonesië, Anyar

Lieve allemaal,
Wat een lange dag! Terwijl ik dit aan het schrijven ben, zitten we in de auto en rijden we een berg op en slippen we soms door de bocht heen. Oké, tijd om jullie bij te bloggen! Vandaag hadden we om 09:00 afgesproken (ik kwam erg moeilijk mijn bed uit, dus we waren wat later). Tijd om weg te gaan, wat hebben wij een gezellige autorit gehad! Bijna alleen maar gelachen met al die lieve mensen van het hotel! We hebben bijnamen voor elkaar verzonnen. Er was een jongen en hij zag er een beetje uit als een "nerd", maar hij noemde zichzelf machoguy, hij verstond "gay" dus hij zei gelijk "no no i'm not gay!" Ook zijn wij erachter gekomen waarom de huizen zo laag zijn. Dit omdat de tempel erg belangrijk is, het huis of je gebouw mag niet hoger zijn dan de tempel. Op naar de watervallen! Onderweg kwamen we een tempel tegen genaamd; pura ulun Dana beratan. Hiervan hangt ook een schilderij in onze slaapkamer. Ze gaan ervan uit dat de toeristen erg rijk zijn en we moeten dus extra betalen. De jongens die bij ons waren hoefde maar 10.000 roepie te betalen terwijl wij 30.000 roepie moesten betalen. We hadden de tempel groter verwacht, het viel ons een beetje tegen... Dus wij hebben gelachen en veel foto's met elkaar gemaakt! Hierna zijn we naar een prachtige waterval geweest. We moesten een heel stuk naar beneden lopen en ook door het water heen. Hierin lagen allemaal stenen, dit waren mijn voeten niet gewend. Dus koos ik ervoor om hier met mijn slippers doorheen te lopen. Toen ging het al veel beter! We hebben genoten van de prachtige waterval! We moesten natuurlijk ook nog terug, dit keer niet naar beneden, maar naar boven. Weer door het water. Het ging beter dan op de heenweg, totdat ik een rat tegen kwam. Ik gilde het uit "een rat, een rat!!!!" De jongens van het hotel begrepen het niet, maar ik kreeg wel snel een andere route aangeboden! Wat was ik geschrokken, want ik had nog nooit oog in oog met een rat gestaan. Ook hebben we op de terugweg genoten van het prachtige uitzicht over de rijstvelden. Om de dag af te sluiten gaan we zo in een restaurant eten, ik ben weer benieuwd, maar ik weet dat ik rijst lust hahaha!
Pfoe wat gaat de tijd in Bali snel, over een weekje zitten we weer in ons kikkerlandje. Daar denken we nog maar even niet aan...
Slaap lekker!
Liefs Jody en Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Anyar

Bali 2015

Wij nemen jullie mee naar Bali
Liefs Jody en Nicole

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2015

op weg naar huis

08 Augustus 2015

dag 12 :(

07 Augustus 2015

dag 11

06 Augustus 2015

dag 10

04 Augustus 2015

dag 8
Nicole en Jody

Actief sinds 26 Juli 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 8595

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 05 Augustus 2016

Dubai en Thailand 2016

19 Juli 2016 - 05 Augustus 2015

Bali 2015

Landen bezocht: