vliegreis - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu vliegreis - Reisverslag uit Anyar, Indonesië van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

vliegreis

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

27 Juli 2015 | Indonesië, Anyar

Lieve allemaal,
Wij zijn aangekomen op Bali! Een lange reis. We waren dan ook veel moe in het vliegtuig en we hebben redelijk veel geslapen. Op het laatst zijn we wakker gebleven omdat we dan zo snel mogelijk konden gaan slapen in ons hotel. De vlucht verliep vrijwel vlekkeloos, wel was er sprake van enige turbulentie. Wat overigens heel erg meeviel. Over het eten, ja... Dat was even wennen om 23:00 Nederlandse tijd kregen wij ons avondeten. Jody dacht dat er op de rijst Nibbits zaten, ik dacht dat het garnalen waren... Daar hebben we dus maar niks van gegeten. Bij het ontbijt kregen wij fruit, heerlijk.
Hierna kwamen we aan in Dubai, wouw wat is het groot. Bij elke winkel was het druk. We waren de tijd vergeten toen we wat aan het eten en drinken waren, maar konden nog net op tijd het vliegtuig in. Hierna ging onze reis verder. We zaten in een ander (minder luxe) toestel van Emirates. In dit vliegtuig hebben wij vooral veel geslapen. Eenmaal aangekomen op Bali hebben wij onze koffers gehaald en zijn wij door de douane heen gegaan. Wat een gebeuren... Ik moest uitleggen wat ik kwam doen waarop een man vroeg "honeymoon?" Hahaha. Eenmaal door de douane heen hebben wij een taxi genomen naar ons hotel. Waar wij super vriendelijk werden ontvangen. Wij zijn moe... Morgen gaan we Bali ontdekken, maar eerst slapen. Slaap lekker!
Liefs Jody en Nicole

• 28 Juli 2015 - 09:22

Diana:

Hoi meiden!
    Wat fijn dat de reis zo goed is gegaan...
    Ik ga jullie belevenissen trouw volgen :)