dag 2 - Reisverslag uit Buni, Rusland van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Buni, Rusland van Nicole en Jody Schouwenburg - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg Nicole en Jody

29 Juli 2015 | Rusland, Buni

Lieve allemaal,
Dag 2 is alweer bijna ten einde, dus tijd om jullie weer bij te bloggen! Vannacht hebben we erg slecht geslapen, mede door de jetlag en door meisjes die buiten veel herrie maakte. We stonden om 11 uur op. Op naar het strand! Heerlijk in het zonnetje gezeten. Weer naar het hotel. Op zoek naar excursies. We hebben een aantal dingen gevonden en dat gaan we de komende week en de week daarop bezoeken. Hierna zijn we met de taxi naar een Holland restaurant gegaan. Deze was er niet meer. Een man adviseerde ons een Mexicaans restaurant. We liepen hiernaartoe. En hebben even gegeten. Morgen gaan we naar een school. Ik ben zo benieuwd hoe ze hier naar school gaan. We drinken nog even wat en daarna gaan we slapen.
Liefs,
Jody en Nicole